Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с ремъци или ролки спря да пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ето ти E-learn.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
      има нещо заради което не пали и то е свързано с цялата тая история.
      още като стана така и ми светна червената дюза на таблото като угасих и не запали повече и сега е същото. като въртя да паля, пусна за 0.5 sec и завъртя пак се опитва да запали но не може...
      Къде я правиш тая кола бе човек,ако е в сервиз нямат ли комп да я закачат,така както си мислиш ти,можеше да ти помогне само баба Ванга Вижте каква грешка има,може при драмата с ремъка да е станало нещо с фазовия датчик,проверихте ли шпонките на колелата,да няма някоя дето да липсва.................
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #33
        комп има няма кабел и караме на усет само дето никой не усеща нищо.
        стигам да извода че може фазовия датчик да се е прецакал нещо. за сервизи пари няма инак да съм си решил въпроса.
        Някой да знае как се зацепва точно ремъка защото при мен се получава една аномалия която може да е причина за проблема, а може и да не е.
        Питам технически грамотни хора.

        ---------- Post added at 15:27 ---------- Previous post was at 15:26 ----------

        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Къде я правиш тая кола бе човек,ако е в сервиз нямат ли комп да я закачат,така както си мислиш ти,можеше да ти помогне само баба Ванга Вижте каква грешка има,може при драмата с ремъка да е станало нещо с фазовия датчик,проверихте ли шпонките на колелата,да няма някоя дето да липсва.................
        за кои шпонки ми говориш, колега?

        Comment


        • #34
          Някои ремъци имат посока на въртене
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
            Не нямам, но се докопах до една схема на която за помпата няма никакви инструкции...
            помпата не се зацепва търси проблема другаде...
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #36
              Този ангренажен ремък също е с посока А белезите за центровката на двата вала един спрямо друг са на ремъка Помпата няма центроване спрямо ремъка
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                .....
                Някой да знае как се зацепва точно ремъка....
                Заповядай,по-хубаво от това ..здраве
                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...13&postcount=2

                Също и тази картинка

                Click image for larger version

Name:	ScreenShot04543252.jpg
Views:	1
Size:	91.1 Килобайта
ID:	2322021
                Last edited by Linkestis; d.m.y г., 18:09.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #38
                  С теорията съм запознат само че тя не може да се приложи на практика в моя случай. Коляновия вал като е на позиция( на белег) разпределителния за два зъба не може да застане на белега защото клапаните удрят буталото.
                  Преди време когато сменявах ангренажа ме питаха тая кола чипвана ли е или нещо друго дали е правено с нея. Не знам. Та въпроса ми е възможно ли е белега да се разминава с два зъба и колата да работи перфектно (конкретно в моя случай) в следтвие на някакви преправки от страна на други хора или категорично не.
                  По отношение на шпонките не съм гледал но от опит знам че шпонката скъса ли се колелото си превърта спрямо вала, а не е зацепено точно на два зъба преди белег.
                  И все пак всякакви компетентни мнения ще са ми от полза....

                  Comment


                  • #39
                    Не е нормално коляновия вал да е на белег, а горе да не може да дойде. Да не бъркате нещо по белезите на коляновия вал ?
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Със сигурност не бъркам с коляновия вал. Прочел съм всичко за това.
                      Въпреки че нямам въпросните там лапи ли кви бяха. Свалих дюзата на 1-ви цил.
                      заложих вала на ГМТ на 1-ви цилиндър и разпределителния вал бяга с два зъба...
                      Недоумявам...

                      Comment


                      • #41
                        А като свалиш буталото разпределителния вал можеш ли да му направиш пълен оборот?
                        Last edited by code; d.m.y г., 15:45.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #42
                          да и със сложен ремък двигателя си прави пълен оборот, но разпределителния вал не е на белег...
                          Абсурдно е но не съм и глупак да не знам кво правя.
                          получава се така че когато кол. вал е на белег ( буталото в ГМТ ) разпределителния вал е два зъба преди белег и при завъртане клапана се отваря в мига когато буталото трагне на долу и според мен така и трябва да бъде.
                          Но колелото на разпределителния вал не би трябвало да не е на белег( от гледна точка и на фазовия датчик). Съмнявам се колелото да е превъртяло спрямо вала ( особено в посока назад) и да не удари клапаните.
                          100% съм сигурем че двигателя не е ударил клапаните....
                          Въпросът е защо не е на белег( физически е невъзможно)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                            да и със сложен ремък двигателя си прави пълен оборот, но разпределителния вал не е на белег...
                            Абсурдно е но не съм и глупак да не знам кво правя.
                            получава се така че когато кол. вал е на белег ( буталото в ГМТ ) разпределителния вал е два зъба преди белег и при завъртане клапана се отваря в мига когато буталото трагне на долу и според мен така и трябва да бъде.
                            Но колелото на разпределителния вал не би трябвало да не е на белег( от гледна точка и на фазовия датчик). Съмнявам се колелото да е превъртяло спрямо вала ( особено в посока назад) и да не удари клапаните.
                            100% съм сигурем че двигателя не е ударил клапаните....
                            Въпросът е защо не е на белег( физически е невъзможно)
                            Не знам какво точно правиш(може да пуснеш една снимка) но щом смяташ, че си го уцелил и имаш пълни 2 оборота на коляновия вал без срещи от третия вид върти и тва е. В най-лошия случай няма да запали
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #44
                              Ми точно това става да му се не види. Върти като пушка и все едно няма гориво и не пали. При това положение намерих след случката валовете, но колата си работеше докато не я угасих и край.

                              Comment


                              • #45
                                Ще пусна и снимки

                                Comment

                                Working...
                                X