Ето ти E-learn.
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с ремъци или ролки спря да пали
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщениеима нещо заради което не пали и то е свързано с цялата тая история.
още като стана така и ми светна червената дюза на таблото като угасих и не запали повече и сега е същото. като въртя да паля, пусна за 0.5 sec и завъртя пак се опитва да запали но не може...Вижте каква грешка има,може при драмата с ремъка да е станало нещо с фазовия датчик,проверихте ли шпонките на колелата,да няма някоя дето да липсва.................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
комп има няма кабел и караме на усет само дето никой не усеща нищо.
стигам да извода че може фазовия датчик да се е прецакал нещо. за сервизи пари няма инак да съм си решил въпроса.
Някой да знае как се зацепва точно ремъка защото при мен се получава една аномалия която може да е причина за проблема, а може и да не е.
Питам технически грамотни хора.
---------- Post added at 15:27 ---------- Previous post was at 15:26 ----------
Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщениеКъде я правиш тая кола бе човек,ако е в сервиз нямат ли комп да я закачат,така както си мислиш ти,можеше да ти помогне само баба ВангаВижте каква грешка има,може при драмата с ремъка да е станало нещо с фазовия датчик,проверихте ли шпонките на колелата,да няма някоя дето да липсва.................
Comment
-
Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщениеНе нямам, но се докопах до една схема на която за помпата няма никакви инструкции...156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение.....
Някой да знае как се зацепва точно ремъка....
http://clubalfaromeo.com/forum/showp...13&postcount=2
Също и тази картинка
Last edited by Linkestis; d.m.y г., 18:09.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
С теорията съм запознат само че тя не може да се приложи на практика в моя случай. Коляновия вал като е на позиция( на белег) разпределителния за два зъба не може да застане на белега защото клапаните удрят буталото.
Преди време когато сменявах ангренажа ме питаха тая кола чипвана ли е или нещо друго дали е правено с нея. Не знам. Та въпроса ми е възможно ли е белега да се разминава с два зъба и колата да работи перфектно (конкретно в моя случай) в следтвие на някакви преправки от страна на други хора или категорично не.
По отношение на шпонките не съм гледал но от опит знам че шпонката скъса ли се колелото си превърта спрямо вала, а не е зацепено точно на два зъба преди белег.
И все пак всякакви компетентни мнения ще са ми от полза....
Comment
-
Не е нормално коляновия вал да е на белег, а горе да не може да дойде. Да не бъркате нещо по белезите на коляновия вал ?AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
Със сигурност не бъркам с коляновия вал. Прочел съм всичко за това.
Въпреки че нямам въпросните там лапи ли кви бяха. Свалих дюзата на 1-ви цил.
заложих вала на ГМТ на 1-ви цилиндър и разпределителния вал бяга с два зъба...
Недоумявам...
Comment
-
-
да и със сложен ремък двигателя си прави пълен оборот, но разпределителния вал не е на белег...
Абсурдно е но не съм и глупак да не знам кво правя.
получава се така че когато кол. вал е на белег ( буталото в ГМТ ) разпределителния вал е два зъба преди белег и при завъртане клапана се отваря в мига когато буталото трагне на долу и според мен така и трябва да бъде.
Но колелото на разпределителния вал не би трябвало да не е на белег( от гледна точка и на фазовия датчик). Съмнявам се колелото да е превъртяло спрямо вала ( особено в посока назад) и да не удари клапаните.
100% съм сигурем че двигателя не е ударил клапаните....
Въпросът е защо не е на белег( физически е невъзможно)
Comment
-
Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщениеда и със сложен ремък двигателя си прави пълен оборот, но разпределителния вал не е на белег...
Абсурдно е но не съм и глупак да не знам кво правя.
получава се така че когато кол. вал е на белег ( буталото в ГМТ ) разпределителния вал е два зъба преди белег и при завъртане клапана се отваря в мига когато буталото трагне на долу и според мен така и трябва да бъде.
Но колелото на разпределителния вал не би трябвало да не е на белег( от гледна точка и на фазовия датчик). Съмнявам се колелото да е превъртяло спрямо вала ( особено в посока назад) и да не удари клапаните.
100% съм сигурем че двигателя не е ударил клапаните....
Въпросът е защо не е на белег( физически е невъзможно)sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
Comment